PR korporacyjny
Działania komunikacyjne w tym obszarze PR koncentrują się wokół budowy
i wzmacniania pozytywnego wizerunku organizacji oraz jej dobrej reputacji w otoczeniu
rynkowym.
Podstawowym narzędziem realizacji tych celów jest skuteczne dotarcie do szerokiej opinii publicznej z odpowiednim przekazem medialnym na temat firmy, a także kreowanie eksperckiej pozycji osób nią zarządzających.
Wachlarz kompleksowych usług jakie oferujemy w ramach tego procesu obejmuje:
- Audyt dotychczasowego wizerunku firmy
- Opracowanie strategii komunikacji korporacyjnej
- Doradztwo w zakresie przedsięwzięć wspierających osiąganie celów strategicznych (np. programy społecznej odpowiedzialności biznesu)
- Szeroko rozumiane kontakty z mediami, w tym kompleksowe prowadzenie biura prasowego, organizacja konferencji prasowych, przygotowywanie i dystrybucja komunikatów prasowych i wypowiedzi eksperckich
- Przygotowanie treści na strony internetowe organizacji
- Opracowanie korporacyjnych materiałów informacyjnych i promocyjnych – raportów rocznych, broszur, folderów, prezentacji, filmów itd.
- Wsparcie komunikacji wewnętrznej firmy
- Organizacja imprez firmowych zarówno od strony merytorycznej, jak i logistycznej